Yazılım

Accomplish

İş süreçlerinizde verimliliği ve güveni artırın

Demo talep edin

Etkili ve verimli muhasebe iş akışı yönetimi yazılımı

Caseware Accomplish, üretkenliği artıran, herkesin iş takibini kolaylaştıran ve güven oluşturan akıllı bir muhasebe iş akışı yönetim uygulamasıdır. Doğru görevlere odaklanmak, zamanın en çok ihtiyaç duyulan yere harcanmasını ve son teslim tarihlerine uyulmasını sağlar.

Firma genelinde iş yükü görünürlüğü, proje yönetimini iyileştirir ve herkesin ortak hedeflere ulaşmak için uyum içinde çalışmasına yardımcı olur. Artık izole çalışma biçimlerini geride bırakmanın ve daha etkili yöntemleri benimsemenin zamanı geldi.

Özellikler

Tam entegre çözüm

Caseware uygulamaları (Working Papers, Caseware Cloud, PBC Requests) üzerinde yürütülen tüm çalışmalar tek bir merkezde takip edilir. Bu sayede hiçbir detay gözden kaçmaz ve tutarsız bilgi riski en aza indirilir.

Etkileşimli panolar

Firmanızın tüm iş akışını tek bakışta görün. Kritik teslim tarihleri çakışmadan yönetebilmek için özel görünümler ve filtreler uygulayın, böylece en önemli işlere odaklanabilirsiniz.

Gerçek zamanlı teslimat durumu

Dahili ve harici teslimatların durumunu anlık olarak takip edin, her görevin (açık, atanmamış, gecikmiş) durumunu bilin ve sizin için en kritik olana göre özelleştirme yapın.

İş yükü özelleştirme

Tüm sorguların ve çalışmaların hesaba katıldığından emin olmak için görevleri kolayca sürükleyip bırakın, iş yükünü optimize edin ve görevleri eşit şekilde dağıtın.

Avantajlar

Effective management of your people and time

Ekibinizi ve zamanınızı etkin şekilde yönetin

Çalışanlarınız en önemli görevlerini, sorgularını ve çalışmalarını belirleyerek zamanlarını en kritik noktalara odaklayabilir. Atanmış görevlerin durumu ve personel kapasitesine göre iş yüklerini gözden geçirin ve optimize edin.
Meet deadlines and balance workloads

Son teslim tarihlerini karşılayın ve iş yükünü dengeleyin

Ekibinizin kapasite ve teslim tarihi sorunlarını yönetebilmesi için öngörülü ve hassas bir şekilde planlama yapın. Önceden tespit edilmesi zor olan darboğazları belirleyin ve ortadan kaldırın.
Create visibility to keep everyone in the know

Herkesin bilgilendirilmesini sağlamak için görünürlük oluşturun

Bölümler arası kopuklukları ortadan kaldırın ve firma genelinde katılımı artırın. Yaklaşan işler, teslim tarihleri ve bütçe detaylarını gösteren merkezi panolarla şeffaflık ve hesap verebilirlik sağlayın.