Etkili ve verimli muhasebe iş akışı yönetimi yazılımı
Caseware Accomplish, üretkenliği artıran, herkesin iş takibini kolaylaştıran ve güven oluşturan akıllı bir muhasebe iş akışı yönetim uygulamasıdır. Doğru görevlere odaklanmak, zamanın en çok ihtiyaç duyulan yere harcanmasını ve son teslim tarihlerine uyulmasını sağlar.
Firma genelinde iş yükü görünürlüğü, proje yönetimini iyileştirir ve herkesin ortak hedeflere ulaşmak için uyum içinde çalışmasına yardımcı olur. Artık izole çalışma biçimlerini geride bırakmanın ve daha etkili yöntemleri benimsemenin zamanı geldi.
Özellikler
Tam entegre çözüm
Caseware uygulamaları (Working Papers, Caseware Cloud, PBC Requests) üzerinde yürütülen tüm çalışmalar tek bir merkezde takip edilir. Bu sayede hiçbir detay gözden kaçmaz ve tutarsız bilgi riski en aza indirilir.
Etkileşimli panolar
Firmanızın tüm iş akışını tek bakışta görün. Kritik teslim tarihleri çakışmadan yönetebilmek için özel görünümler ve filtreler uygulayın, böylece en önemli işlere odaklanabilirsiniz.
Gerçek zamanlı teslimat durumu
Dahili ve harici teslimatların durumunu anlık olarak takip edin, her görevin (açık, atanmamış, gecikmiş) durumunu bilin ve sizin için en kritik olana göre özelleştirme yapın.
İş yükü özelleştirme
Tüm sorguların ve çalışmaların hesaba katıldığından emin olmak için görevleri kolayca sürükleyip bırakın, iş yükünü optimize edin ve görevleri eşit şekilde dağıtın.